אלרן וניו-פארם יקימו רשת דראגסטור ברומניה. ישקיעו בהקמה כ-22 מיליון שקל. הפריסה תהייה כלל ארצית
דפדף בכלכלה
טל פמסון 19/4/2005 12:41
אלרן וניו-פארם יקימו רשת חנויות דראגסטור ברומניה תחת המותג "ניו-פארם". הרשת תוקם בפריסה כלל ארצית בהשקעה של כ-22 מיליון שקל. אמש נחתם הסכם שיתוף פעולה בין הצדדים. החברה המשותפת חתמה על הסכם שכירות של החנות הראשונה אשר תפתח כבר באוגוסט השנה בעיר קונסטנסה, עיר הנופש של רומניה המונה למעלה מ-300 אלף תושבים.
כיום רומניה נחשבת לשוק בעל הזדמנות עסקית בתחום זה מאחר ופועלים בה בתי מרקחת בלבד ולא קיים בה קונספט של דראג סטור. כמנכ"ל הרשת מונה נתן ברקן אשר בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל אוטו דיפו. לברקן ניסיון בתחום הקמעונאות, גם ברומניה, כאשר בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל תפעול פפסי- קולה רומניה וסמנכ"ל תפעול של אייס.
ניו פארם אירופה תפעל כחברה פרטית ברומניה בהחזקה שווה של הצדדים. על פי התוכנית העסקית מתוכננות להיפתח ברומניה חנויות דראגסטור בפריסה כלל ארצית. גדי דנקנר, יו"ר אלרן, אשר ישמש כיו"ר ניו-פארם אירופה אמר היום, כי הידע, הקשרים והניסיון העסקי שמביאה אלרן למיזם זה ברומניה בנוסף לידע המקצועי של ניו-פארם בתחום הריטייל יאפשר לחברה להקים רשת חזקה בתחום שנחשב לחדשני ברומניה.