ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סלקום ומוטורולה מגיעות להלכה
7 אנשי סנפלינג, 300 ק"ג, דונם אחד, ו- 9,000 וואט המספרים מאחורי הפרסום למכשיר מוטורולה V3 על קיר ההלכה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
19/4/2005 12:56
סלקום ומוטורולה יפרסמו את מכשיר מוטורולה V3 החדש, על גבי הקיר הסמוך לגשר ההלכה בנתיבי איילון. זאת במסגרת מסע פרסום עולמי למכשיר הסלולרי החדש, שעולה במקביל על קירות בכל הבירות הגדולות באירופה.

הפרסום, תחת הסיסמה: "MOTOROLA V3 הכי דק בעולם", מכסה את החזית המערבית של הבניין וכ -600 אלף איש צפויים להיחשף אליו מדי יום. 

שלט הפרסום, משתרע על דונם ומשקלו 300 ק"ג, מותקן כיחידה אחת על-ידי 7 אנשי סנפלניג, באמצעות חברת ברעם (זכיינית הפרסום על הקיר). בשעות הערב, יואר השלט ע"י נורות בעוצמה כוללת של 9,000 וואט.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...