ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/104/543.jpg
בעלי משרד זרמון-גולדמן צילום: יוסי אלוני
תקציב דומינו'ס פיצה לזרמון-גולדמן
תקציב הפרסום של הרשת, בהיקף מוערך של כחצי מיליון דולר, עובר לזרמון-גולדמן
דפדף בכלכלה
עירית יוסילביץ'
29/3/2005 13:57
זרמון-גולדמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת "דומינו'ס פיצה", המוערך בכחצי מיליון דולר.
כפי
שפורסם
ב-
NRG מעריב
, הרשת החלה לבחון משרדי פרסום, לאחר שבשנה האחרונה ליווה אותה משרד הפרסום ענבר-מרחב.
אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה ישראל" מסר כי הבחירה בזרמון-גולדמן משקפת את התוכניות להמשך מיצוב הרשת כמובילת ענף משלוחי הפיצות בישראל.
אילון זרמון אמר בתגובה: "זהו כבוד גדול מבחינתנו לטפל במותג כה חדשני ומתקדם שהמציא את תחום משלוחי הפיצה בעולם, ואנו גאים על הבחירה".
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...