ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב דומינו'ס פיצה לזרמון-גולדמן
תקציב הפרסום של הרשת, בהיקף מוערך של כחצי מיליון דולר, עובר לזרמון-גולדמן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
29/3/2005 13:57
זרמון-גולדמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת "דומינו'ס פיצה", המוערך בכחצי מיליון דולר.

כפי
שפורסם ב-NRG מעריב,  הרשת החלה  לבחון משרדי פרסום, לאחר שבשנה האחרונה ליווה אותה משרד הפרסום ענבר-מרחב.

אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה ישראל" מסר כי הבחירה בזרמון-גולדמן משקפת את התוכניות להמשך מיצוב הרשת כמובילת ענף משלוחי הפיצות בישראל.

אילון זרמון אמר בתגובה: "זהו כבוד גדול מבחינתנו לטפל במותג כה חדשני ומתקדם שהמציא את תחום משלוחי הפיצה בעולם, ואנו גאים על הבחירה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...