ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מלחמת הדגנים
מנכ"ל עלית-אנרג'י מפרגן לתלמה על הפרסומת ל"כריות", ומבטיח שבקרב על שוק דגני הבוקר עוד יהיה מעניין
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
29/3/2005 14:27
כשנה לאחר השקת מותג דני הבוקר "ENERGY DREAMS", ממשיכה עלית-אנרג'י במאמצים לבסס את מעמדה כשחקנית דומיננטית בקטגוריה, מול המתחרה הקשה - תלמה.

החברה הודיעה היום על השקת דגני בוקר כשרים לפסח, תחת המותג, מתוך שאיפה להיות השחקנית הבודדת בתחום. לפני מספר שנים עשתה תלמה ניסיון לשווק מוצר דגני בוקר כשר - מהלך שלא הצדיק את עצמו מסחרית.

לדברי מנכ"ל החברה, מוטי כהן, שוק הדגנים עם מילוי מגלגל כ-110 מיליון שקלים בשנה, ונשלט על-ידי תלמה - המחזיקה ב-85% - עם המותג כ"כריות".

כהן, דווקא מפרגן למתחרה על
הקמפיין המוצלח שהעלתה לאחרונה לאוויר, אך במקביל לא נמנע מלעקוץ: "הם מאויימים מהעובדה שנכנסנו לשוק ונגסנו בנתחים שלהם. לא לשווא השקיעה תלמה בשנה החולפת למעלה מ-4 מיליון דולר, בפרסום שיוק ומבצעים - כאשר רק הסרטון האחרון עלה לה חצי מיליון דולר". 

כהן מביע שביעות רצון מנתח השוק הנוכחי של החברה - שהתייצב על 15%. יחד עם זאת הוא אמר כי יעד החברה להגיע עד 2006 ל-30% נתח שוק - עומדת בעינה. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...