ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
החיים על-פי רנואר
הקמפיין החדש לרנואר, שצולם בברזיל בכיכובם של מורן אטיאס ואיתי תירוש, יעלה מחר לאוויר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
29/3/2005 13:42
רנואר תעלה מחר לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש, לרגל השקת קולקציית קיץ 2005.

הקמפיין, בתקציב כולל של 1.5 מליון דולר, הופק באמצעות משרד הפרסום החדש של החברה -  נפתלי-אברהם.

את הקמפיין מובילים דוגמני הבית של הרשת בעונות האחרונות -
מורן אטיאסואיתי תירוש, והוא יימשך כחודשיים תחת הסלוגן  - "LIFE BY RENUAR".

כפי
שפורסם ב-NRG מעריב, צילומי הסרטון התקיימו בברזיל, ותועדו על-ידי צוות התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". 

לדברי אלי ברקוביץ, מבעלי החברה, "הקונספט של הקמפיין מציג השקפת חיים שמזכירה כי מומלץ לחוות את רגעי השמחה, האהבה והחופש שממלאים את חיינו וללכת איתם עד הסוף - ובלי מעצורים".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...