ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הדבר האמיתי ביוגורט
שחקן התיאטרון אלון פרידמן, מככב בפרסומת החדשה של דנונה, שצולמה בריביירה הצרפתית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/3/2005 12:35
שטראוס מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש למותג דנונה, תחת הסיסמה: "הדבר האמיתי ביוגורט". 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיך את השפה התקשורתית של המותג "המשדרת חיוניות, אופטימיות, בטחון עצמי ואינטימיות", כפי שמצהירים בחברה. 

לראשונה מאז ההשקה המחודשת של דנונה בספטמבר 2003 הקמפיין החדש אינו עושה שימוש בשפת ה"חצי-חצי", אך מנסה לשמור על הקישור האסוציאטיבי למראה הייחודי של המותג. 

הסרטון צולם בעיירה אנטיב שבריביירה הצרפתית, ומציג בחור צעיר, אלון פרידמן (שחקן התיאטרון המבטיח ל-2005), המסתובב ברחובות עיירה צרפתית ציורית, ומחפש נואשות אחר אהבתו. 

מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, קופי: יאיר שינברג, ארט: טני זיפר ואיילת חן, תקציבאית: טל יופה, שי דור, סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן, פלנינג: טלי קשטן, אלי האריס, מפיקת משרד: שירה רובס, חברת הפקה: שושי ואודי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...