ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חומוס עושים בצחוק, או לא עושים בכלל
סלטי שמיר מעלה לראשונה קמפיין טלוויזיה, מתוך מטרה להתחרות ב"אחלה" ו"צבר"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/3/2005 12:38
חברת סלטי שמיר יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה, בהשקעה של חצי מיליון דולר, תחת הסיסמה: "אצלנו לא צוחקים בקשר לחומוס". 

הקמפיין עולה לאחר שהחברה חתמה באחרונה הסכם שיתוף פעולה עם תנובה, במסגרתו החלה תנובה להפיץ את סלטי החברה.  

לדברי עצמון ראש, מנכ"ל סלטי שמיר, "השת"פ עם תנובה יאפשר לשמיר לעמוד בתחרות מול המותגים אחלה של שטראוס וצבר של אסם, ולמקם עצמה כשחקן דומיננטי וחשוב בשוק הסלטים". 

הקמפיין,באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, מבוסס על האסטרטגיה החדשה של סלטי שמיר, המתמקדת בנושא הוותק של החברה – 30 שנה - בשוק הסלטים, באיכות המוצרים ובהקפדה על טריות וטעם.  

בסרטון מוצג איש בקרת איכות, שבודק חומוס מפס הייצור. לאחר הבדיקה, נשאר על אפו מעט חומוס, מה שגורר תגובות צחוק מהעובדים במפעל. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...