ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שקם אלקטריק בקמפיין לפסח
הרשת השקיעה כ-3 מיליון שקל במסע פרסום רחב היקף, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
23/3/2005 12:33
רשת שקם אלקטריק יוצאת בקמפיין רחב היקף לקראת הפסח, בהיקף השקעה של כ-3 מיליון שקלים. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יציג את המבצע הייחודי של החברה לחג,  
תחת הסיסמא: "32 מי יודע - מבצע 32 תשלומים ללא ריבית והצמדה". 

הקמפיין יכלול מודעות בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט וג'ינגלים ברדיו. 

קופי: שאול אלון, מנהל קריאייטיב: גיא בר, מנהלת לקוחות: דיתי קליין, סופר וייזר: אורן דיבון, תקציבאית: נועה היינמן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...