ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סוף סוף: קניון בגבעתיים
קמפיין ההשקה של באומן-בר-ריבנאי, יעלה לאוויר בתחילת מאי, בסלוגן: "כל מה שנשים רוצות באמת"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/3/2005 12:13
חברת שיכון עובדים משיקה בימים אלה את פרויקט הדגל שלה - קניון גבעתיים.  

הקניון פונה בעיקר לקהל הנשי, כאשר כבר בשלבים המוקדמים של התכנון, נוצרה התאמה בין  הקונספט לתמהיל החנויות , השם דגש על אופנה וסגנון חיים. 

הקניון נפתח למבקרים החל מהשבוע לתקופת הרצה. הפתיחה הרשמית תתרחש בחודש מאי, אז גם יעלה לאוויר קמפיין ההחדרה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. 

הקמפיין, בהיקף של כחצי מליון דולר, יתמקד בשילוט חוצות ועיתונות, תחת הסלוגן - "קניון גבעתיים - כל מה שנשים רוצות באמת". 

לדברי אורי שני, מנכ"ל שיכון עובדים, "צפי ההכנסות לשנת הפעילות הראשונה בקניון, הצפויה מדמי שכירות ומדמי פדיון בתפוסה מלאה, עומד על כ-12 מיליון דולר". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...