ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דין פרסומאי ודין מפרסם
איגוד המפרסמים סבור כי יש להגביל אחזקות הפרסומאים בטלוויזיה. בנוגע למפרסמים, זה כבר סיפור אחר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
22/3/2005 11:59
דין פרסומאי שונה מדין מפרסם, בנוגע  לאחזקות בערוץ טלוויזיה - כך לדעת איגוד המפרסמים, שפרסם הבוקר את עמדתו לפי בקשת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.  

כפי שפורסם ב-NRG, הרשות עורכת
דיון מחודש בנושא  אחזקות של פרסומאי או מפרסם בערוצי טלוויזיה, לאור השקעתו הצפוייה של הפרסומאי אילן שילוח בערוץ 10 - מהלך שעורר ויכוח סוער בביצה. 

לדעת האיגוד "יש להגביל את אחוז המניות שפרסומאי יהיה רשאי להחזיק בזכיין, ולדאוג לכך שלא יוכל להרחיב את שליטתו מעבר למכסת האחוזים המוגבלת שתיקבע לו על ידי הרשות".  

בכל הנוגע למפרסם, התמונה שונה במקצת, שכן, אין להשוות בין יכולות ההשפעה, כח הקניה ואפשרות המיקוח של הפרסומאי  (המאגד את תקציבי הפרסום של מפרסמים רבים מול הזכיין),  לעומת אלו של המפרסם הבודד  - יהיה גדול ככל שיהיה". 

עוד מציינים באיגוד כי "מידת המעורבות, קשרי העבודה ושיתופי הפעולה בין הפרסומאי לזכיין הינם בעלי השפעה ישירה ומיידית על התוצאות העסקיות של שני הגופים, ואילו אין הדבר כך כלל וכלל אצל המפרסם". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...