ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אמנות שימושית
תדיראן אמפא משיקה קולקציית מקררי אמקור מעוצבים, במטרה לפנות לקהלי יעד צעירים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
9/3/2005 11:50
יצרנית המקררים תדיראן אמפא משיקה מהדורה מוגבלת של מקררי אמקור מעוצבים, תחת השם "אמקור ארט".  

המקררים עוצבו ע"י ארבעה אמנים צעירים, וישווקו ברשת ביתילי ובמספר מצומצם של חנויות חשמל. סך ההשקעה במהלך עומדת על כ-800 אלף דולר.  

לדברי ראובן אדמוני,סמנכ"ל שיווק וסחר בחברה, "השקת קולקציית אמקור ארט הינה חלק מתהליך אסטרטגי של 'הצערת' מותג אמקור, עליו הכריזה החברה לפני כשנה. מטרת המהלך האמור הינו פנייה לקהלי יעד צעירים". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...