ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הכי קטנוני
ישיר איי.דיי.איי פנתה לסוכן ביטוח להפסיק להשתמש בכינוי "דוד הכי טוב", למרות שהוא משתמש בו כבר 10 שנים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
14/2/2005 15:24
הכי טוב לקרוא את התביעה הבאה. חברת הביטוח, ישיר איי.די.איי פנתה לאחרונה לסוכן ביטוח פרטי בדרישה כי זה יפסיק להשתמש בשם "דוד הכי טוב".
 
חברת הביטוח טוענת כי סוכן הביטוח, דוד כנעני, מפר את זכויותיה בשימוש הצירוף "דוד הכי טוב", זאת לאחר שהחברה השקיעה משאבים רבים בקמפיין אינטנסיבי רחב היקף באמצעי התקשורת השונים. עוד טוענת חברת ביטוח ישיר כי כנעני מפר את זכויות היוצרים של החברה בשימוש צירוף זה. על כן היא דורשת ממנו להפסיק לאלתר להשתמש בכל הקשור לצירוף "דוד הכי טוב".
 
הסיפור החל כאשר לפני תקופה קצרה הקים כנעני אתר אינטרנט תחת השם "
דוד הכי טוב". הוא טוען כי כבר למעלה מ-10 שנים הוא משתמש בצירוף זה, ולכן הוא זכאי להמשיך ולהשתמש בו. "אני סוכן ביטוח כבר 10 שנים ומוכר תחת כינוי זה מאז ומתמיד", מסביר כנעני. ומוסיף "בתקופה בה המחשבים תופסים נתח חשוב משוק הלקוחות של חברות הביטוח חשוב כי גם לי יהיה אתר, ולכן הקמתי אותו תחת השם המוכר שלי".
 
לטענתו, הלקוחות שלו מכירים אותו תחת כינויי זה, ולא ייתכן כי חברת הביטוח שהחלה לא מזמן להשתמש בכינויי זה תדרוש ממנו לשנות את כינויו ופירסומו, רק בשל השקעה כספית שלה. כנעני ציין כי גם לו נגרם נזק מחברת הביטוח, מכיוון שלא פעם נוצר בילבול בקרב לקוחותיו. עוד הוסיף כנעני כי "חברת הביטוח מנסה  לפרסם את עצמה על חשבוני", ולכן הוא שוקל לתבוע את חברת הביטוח באמצעות עורך הדין עדי אלבוים וכל מי שפועל כנגדו.
 
יש לציין, כי לפני מספר חודשים תבע אזרח בשם דוד הכי טוב את חברת הביטוח כי היא השתמשה בשמו למען רווח. תביעה זו עדיין עומדת.
 
המידע על ידיעה זו הגיע בסקופ מייל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...