ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טונה משודרגת
ויליגר משיקה מוצרי טונה בשמן זית ותבלינים, במטרה לעורר את הקטגוריה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/2/2005 15:15
"ויליגר" של Neto משיקה סדרת מוצרי טונה, המבוססים על שמן זית ועשבי תיבול. פיתוח המוצרים ארך כשנה וחצי והושקעו בו למעלה ממיליון שקלים. ההשקה תגובה בפעילות שיווקית רחבת היקף בנקודות המכירה.
 
לדברי רון סגל, מנהל השיווק של Neto, "הרחבת תמהיל המוצרים נועד להדגיש את הערך המוסף של המותג ויליגר ולחדש פעילות  בקטגוריה גדולה, אך בעלת סטגנציה מוצרית".
 
שוק הטונה בישראל מוערך בכ-177 מיליון שקל, ונהנה מצמיחה של 5.2%. Neto פועלת בשוק עם המותגים ויליגר ופוסידון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...