/images/archive/gallery/250/306.jpg אלחוטי- מקלדת של מיקרוסופט
החברה
טכנאי תדיראן ימכרו מוצרי מיקרוסופט
מיקרוסופט חתמה על הסכם עם תדיראן אמפא, שבמסגרתו ישווקו מוצרי חומרה של מיקרוסופט באמצעות טכנאים המגיעים לבתי הלקוחות
דפדף בכלכלה
טל פמסון ושמוליק שלח 14/2/2005 16:17
מיקרוסופט מתקרבת לבתי הלקוחות. מיקרוסופט ישראל חתמה על הסכם עם תדיראן אמפא, שבמסגרתו ישווקו מוצרי חומרה של מיקרוסופט באמצעות טכנאי השירות המגיעים לבתי הלקוחות של תדיראן אמפא.
במסגרת שיתוף הפעולה יחלקו טכנאי השירות של תדיראן- אמפא ללקוחות שובר הטבה המציע טרייד-אין של 50 שקלים למקלדת והעכבר הישנים שברשותם בעת רכישת מקלדת ועכבר חדשים. לבחירת הלקוח מוצעים שלושה סטים של עכברים ומקלדות.
שוברי ההטבה ותוכנית הטרייד-אין יינתנו כהטבה ללקוחות שרכשו אחד ממוצרי תדיראן אמפא ממותגי אמקור, תדיראן, AEG, PROVIEW, ספקטרה, JVC. את ההטבה ניתן לממש בכל אחת מחנויות העודפים והחלפים של תדיראן אמפא ובאמצעות הטכנאים. יצויין כי לתדיראן-אמפא יש כ-150 טכנאים אשר מגיעים ליותר מ- 600 אלף בתי אב בישראל בשנה.
הרעיון העומד בבסיס ההתקשרות נובע מהרצון של מיקרוסופט להגיע למספר רב יותר בתי אב בישראל. ראובן אדמוני, סמנכ"ל השיווק והסחר של תדיראן- אמפא: "ההסכם מאפשר לחברה להרחיב את סל השירותים אותם אנו מציעים וכן לחלק הטבות מיידיות ללקוחותינו".
מיקרוסופט אינה היחידה שנעזרת בנציגים של צד שלישי על מנת להגיע ללקוחות. לפני כחודשיים הגיעה חברת HP להסכם עם רשות הדואר כי מערך השליחים של הדואר ידע אף לתמוך במוצרי HP ולא רק להעביר אותם לבתי הלקוחות.