ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
להציץ לאמבטיה של השכנים
פזגז יוצאת בקמפיין למחממי מים למקלחת, הכולל שילוט חוצות, דיוור ישיר וסרטון אנימציה באינטרנט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/1/2005 15:05
פזגז יוצאת בקמפיין למחממי מים למקלחת, תחת הסיסמה:  "טלפון אחד לפזגז ויש לך מים חמים שלא נגמרים".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, יכלול שילוט חוצות וחבילות דיוור ישיר, בהשקעה של כ-200 אלף דולר.
 
במקביל, תעלה אינטרמדיה (חברת האינטראקטיב של אשכנזי זלצמן) קמפיין אינטרנט תומך, בהשקעה של כ-50 אלף דולר. הקמפיין כולל מיני-סייט ובו סרטון אנימציה באורך של דקה, המספר על המתרחש באמבטיה של השכנים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...