ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לא לפרסום
שוקלים הסבה מקצועית? הנה המשכורות של עובדי ענף הפרסום ב-2004
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/1/2005 15:21
שנת 2004, כך נראה, היתה טובה לא רק לענף הפרסום שהראה מגמת התאוששות אחרי שנתיים לא קלות, אלא גם לעובדים בו. מנתוני סקר של ADMAN - החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת, עולה כי רמות השכר בתעשיית הפרסום המקומית, צמחו בשיעור של כ-5-10%, בהשוואה ל-2003.
 
על פי הנתונים, משכורתו (ברוטו) של מנכ"ל משרד פרסום מהעשירייה הראשונה, עמדה על כ-60 אלף שקלים לחודש. סמנכ"ל הקריאטיב או הכספים באותו משרד, השתכר כ-35 אלף שקלים ואילו סמנכ"ל הלקוחות, הביא הביתה תלוש בגובה 30 אלף שקלים.
 
גם יתר בעלי התפקידים  הבכירים בענף, לא נותרו מקופחים. מנהלי מחלקות כגון: קריאטיב, פלנינג, לקוחות  ומדיה, השתכרו אשתקד כ-20 אלף שקלים לחודש.
 
אחרונים בדירוג השכר הם הקופירייטרים, עם כ-8,000 שקלים והתקציבאים, עם משכורת חודשית של כ-7,000 שקלים.
 
לדברי מנכ"ל ADMAN, גינגי פרידמן, "במשרדים הבינוניים והקטנים המגמה הפוכה - שם משלמים פחות לתפקידים הבכירים ומשלמים יותר לבעלי התפקידים הפחות בכירים".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...