ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מזג האוויר טוב לויסוצקי
מכירות התה גדלו בחודש שעבר בכ-30%. ויסוצקי הצליחה להגדיל את נתח השוק בעקבות השקת "ניחוחות הגליל"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
25/1/2005 14:58
מזג האוויר החורפי בחודש החולף, הצליח להקפיץ את מכירות התה בכ-30%. סיבה נוספת לגידול המרשים היא חדירת מוצרים חדשים לשוק.
 
חברת ויסוצקי לדוגמא הצליחה להגדיל את נתח השוק בכ-7.8% לעומת אותו חודש אשתקד, בעקבות החדרת המותג ניחוחות הגליל.
 
"ניחוחות הגליל", שהושק לפני כחודש, הצליח לתפוס כ-11.6% נתח שוק מקטגוריית חליטות הצמחים.
לדברי רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי, "הצלחה זו בולטת במיוחד על רקע כניסת גורמים חדשים לענף, לצד המתחרה הוותיק ליפטון".
 
שוק התה מוערך בכ-300 מיליון שקלים בשנה ומחולק כך: ויסוצקי - 80%, ליפטון של יוניליוור 11.6%, ערבה 4.5% , פומפדור, 2.1% ואחרים 1.4% (נילסן , דצמבר 2004).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...