| 
            
                
                 | 
                   
                    |  | מזג האוויר החורפי בחודש החולף, הצליח להקפיץ את מכירות התה בכ-30%. סיבה נוספת לגידול המרשים היא חדירת מוצרים חדשים לשוק. 
 חברת ויסוצקי לדוגמא הצליחה להגדיל את נתח השוק בכ-7.8% לעומת אותו חודש אשתקד, בעקבות החדרת המותג ניחוחות הגליל.
 
 "ניחוחות הגליל", שהושק לפני כחודש, הצליח לתפוס כ-11.6% נתח שוק מקטגוריית חליטות הצמחים.
 לדברי רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי, "הצלחה זו בולטת במיוחד על רקע כניסת גורמים חדשים לענף, לצד המתחרה הוותיק ליפטון".
 
 שוק התה מוערך בכ-300 מיליון שקלים בשנה ומחולק כך: ויסוצקי - 80%, ליפטון של יוניליוור 11.6%, ערבה 4.5% , פומפדור, 2.1% ואחרים 1.4% (נילסן , דצמבר 2004).
 |  |  
                |  |  |  |  |  |