ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כ.צ.ט בקמפיין לטיפות מוקוליט לפעוטות
הקמפיין באמצעות ג.יפית יימשך שבועיים, בהשקעה של חצי מיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
19/1/2005 16:04
חברת התרופות כ.צ.ט יוצאת בקמפיין חדש לטיפות מוקוליט לפעוטות, בהשקעה של חצי מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות ג.יפית, מציג פעוטה מצוננת הסובלת משיעול וליחה, אשר לאחר טיפול בטיפטיפות מוקוליט חוזר החיוך לפניה.
 
הקמפיין יעלה לאוויר ויימשך כשבועיים עד לתאריך 5/2/05 הקמפיין יעלה בערוצים: 2,10 וכן בעיתונות הארצית, למשך שבועיים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...