ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מלווח בקטנה
מעדנות משיקה סדרת חטיפי מיני מלווח, בהמשך לאסטרטגיה להוביל את שוק המאפים הקפואים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
19/1/2005 15:44
חברת מעדנות משיקה סידרה חדשה של חטיפי מיני מלווח בטעמים.
 
לדברי כרמית לזר, מנהלת השיווק של החברה, הסדרה חדשה משדרגת את המלווח ממוצר בסיסי למוצר הגשה ואירוח ותואמת את האסטרטגיה העסקית של מעדנות - להוביל את תחום המאפים הקפואים.
 
השקת הסדרה הינה סיום של תהליך שארך שנה וכלל השקעה בטכנולוגיה, מחקר ופיתוח וסקרי צרכנים.
 
מנתוני החברה עולה כי שוק המוצרים התימניים הקפואים מגלגל כ-58 מיליון שקלים בשנה. המלווח מהווה 55% ממכירות המוצרים התימניים הקפואים (נילסן 2004, כספי).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...