 |
חודשיים לאחר אינטרנט זהב, חברת נטוויז'ן נכנסה אתמול לשוק השיחות הבינלאומיות באמצעות הקידומת 017. בכך מתרחבת התחרות בשוק זה, לאחר ש-013 ברק , 012 קווי זהב ו בזק בינלאומי פעלו בו לבד מאז שנת 1997. החברה הודיעה כי בשלב ראשון תרכז את השיווק בפנייה ישירה לכ-250 אלף מלקוחות החברה, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל. פעילות השיווק לא תכלול פרסום אגרסיבי בדומה לגישתה של אינטרנט זהב, אלא שיווק באמצעות נציגי שירות ודיוור ישיר. "היעד הוא להשיג בתוך רבעון 50 אלף מנויים בקרב הלקוחות הקיימים, ולהחזיק בתוך שנה נתח שוק של 6% משוק השיחות הבינלאומיות", אמר אבי צבי, משנה למנכ"ל החברה. לרגל ההשקה מציעה נטוויז'ן מבצע הצטרפות, שבמסגרתו מקבל הלקוח בכל החבילות 30 דקות שיחה חינם לכל היעדים המרכזיים בעולם. מעבר לכך, מציעה החברה שני מבצעים עיקריים: 10 דקות ראשונות כל חודש ב-17 אגורות לדקה, וכל דקה נוספת תמורת 44 אגורות. למשתמשים ה"כבדים" יותר מציעה נטוויז'ן חבילה של 120 דקות בחודש, כאשר 10 הדקות הראשונות ללא תשלום וכל דקה נוספת ב-38 אגורות . חבילה זו כוללת דמי מינוי חודשיים של 4.9 שקלים . יש לציין כי המחירים שמציעה נטוויז'ן אינם שונים מהותית מהמחירים שמציעות מתחרותיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|