ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
שעון חורף: מבצעי סוף העונה ברשתות התחילו רגע אחרי הגשם הראשון
חברות האופנה מוציאות מהארון מבצעים שונים תוך שימוש בשם המפורש "סופעונה"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
18/11/2004 8:47
טיפות הגשם הראשונות שהגיעו היום היו מעט מדי ומאוחר מדי עבור חלק מרשתות האופנה, שקיוו למכירות טובות בחורף הזהחורף שמסרב להגיע, למרות שאנחנו כבר עמוק בתוך חודש נובמבר. בניגוד לנהוג בחו"ל, בישראל לא קיים תאריך מדויק לתחילת מבצעי סוף העונה, והרשתות מנצלות זאת להקדמת גל המבצעים וההנחות במסגרת התחרות העזה ביניהן.
 
אחרי שני אירועי מכירות גורפים - האחד של רשת הפאואר-סנטרים של ביג והשני של קניון הזהב-שבהן ניתנו הנחות סוף עונה "בלתי רשמיות", חברות האופנה מוציאות מהארון מבצעים שונים תוך שימוש בשם המפורש "סופעונה". אופנת ML יוצאת במבצע על כל קולקציית החורף: פריט שני, הזול מהשניים, במתנה. המבצע כולל בין היתר מעילים, ז'קטים וג' ינסים. אופנת עונות יוצאת במבצע 2+2: בכל קניית 2 פריטים בחנויות הרשת יינתנו שני פריטים במתנה, הזולים מביניהם. ברשת ZIP מציעים 50% הנחה על פריטי האופנה.
 
ברשת ווימן נותנים 50% הנחה על פריט שני, הזול מביניהם. במשביר החדש לצרכן קונים פרטי לבוש בשווי 300 שקל,ומשלמים 200 שקל בלבד.ברשת לורד קיטשמקבלים פריט רביעי מתנה בקניית 3 פריטים.רשת חנויות האופנה ג'אמפ מכריזה על עונת המבצעים עם "פריט שני במתנה", המלווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן בהשקעה של 150 אלף דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...