ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סקאל דיוטי-פרי במיתוג מחדש
החברה מעוניינת ליצור בידול בין החנויות בטרמינל החדש, לשאר הרשת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
25/10/2004 11:27
חברת סקאל דיוטי-פרי ממתגת מחדש את החנויות בנתב"ג 2000, במטרה ליצור בידול מחנויות סקאל בשוק המקומי. לקראת פתיחת הטרמינל החדש, משיקה החברה שני לוגואים - לחנויות סקאל במתחם שחקים ובמתחם רוטנדה.

סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל, קובי סקאל, מסר כי "הלוגו החדש, מתבסס בעיצובו על הצבעוניות והשפה המוכרים, גם בשל הצורך לשמור על נכסיות המותג ולא לנתק באופן מוחלט את החנויות בנתב"ג 2000 משאר חנויות הרשת".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...