 |
חיים קרופסקי , מנכ"ל תשלובת ישראכרט, מסר היום כי בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2004 גדל מחזור הקניות בכרטיסי תשלובת ישראכרט ב-10%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. גידולים נרשמו גם בענפי מוצרים בריי-קיימא: הרהיטים (8%), ענפי החשמל והאלקטרוניקה (8%), המכירה והשכרת הרכב (12%), ענף המחשבים (15%), ענף התכשיטים והשעונים (5%) וענף ה-DIY רשם גידול של 3%. ענפי המזון רשמו גידולים של 5% לעומת אשתקד ואילו ענפי התרבות הבידור והפנאי רשמו גידולים של 20% . בחג סוכות 2004 עולה כי מחזור הקניות עלה בכ-15% בהשוואה לסוכות אשתקד. לדברי קרופסקי, יותר עסקאות בוצעו, אך סכום העסקה הממוצע לא רשם שינוי ועומד על 220 שקל בממוצע. קרופסקי ציין כי, ענף התיירות והנופש דווקא רשם ירידה של 21% בהשוואה לסוכות 2003. ענף המסעדות ובתי הקפה רשם בחג הסוכות גידול של 9% לעומת החג אשתקד. על פי נתוני ישראכרט עלה כי 62% מהגברים ביצעו את הרכישה בענף זה לעומת 38% בלבד נשים. גם ענפי הלבשה והנעלה רשמו ירידה חריגה בסוכות, לעומת שנה שעברה ופחות עסקאות נרשמו בתחום זה. מבין עשרת הערים הגדולות, נתניה היא העיר הבולטת ביותר בגידול במחזורי הקניות במהלך סוכות, עם גידול של 23% לעומת שנה שעברה. ירושלים רשמה את שיעור הגידול הנמוך ביותר בסוכות מבין עשר הערים הגדולות עם ממוצע של 11% בלבד לעומת אשתקד. בחודש ספטמבר 2004, עלה מחזור הקניות בכרטיסי תשלובת ישראכרט בכ-4%. קרופסקי הסביר את אחוז הגידול הנמוך יחסית בכך שבספטמבר השנה בשל החגים, קיים מספר נמוך של ימי עסקים בהשוואה לספטמבר אשתקד, כאשר בנטרול השפעת ימי העסקים, בספטמבר נראתה עליה של 13%, בדומה לחודש אוגוסט. מספר התשלומים עמד בחודש בממוצע על 4.1 לעומת ממוצע של 3.9 אשתקד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|