 |
"גלי", רשת ההנעלה משנה את אסטרטגיית הפרסום שלה. מזה שנים שהרשת יוצאת מספר פעמים בעונה בקטלוג מכירתי ועכשיו, זו הפעם השניה, יוצאת הרשת בקטלוג מיוחד ומבודל, והפעם לילדים בלבד. הקטלוג מציג מגוון דגמים מקומיים ובינלאומיים בתחום ההנעלה לילדים, כגון: "גלי", "ברבי", "פו הדב" ו"ספולדינג". בקטלוג הילדים הושקעו כמיליון שקל. הקטלוג יופץ כלעון נוסף בעיתונים הגדולים ובעיתוני הנשים בארץ. "גלי" היא הרשת לנעלי ילדים, אשר תופסת נתח שוק של כ- 30% מכלל שוק נעלי הילדים בישראל. "לאור ההצלחה הרבה לה זכה קטלוג הנשים, שהופק בקיץ שעבר", החליטו ב"גלי" להמשיך ולהפיק מידי עונה קטלוגים מבודלים ומיוחדים. הרשת ממשיכה כמובן בשיטת המכירה הקבועה שלה, כשלצד זה גם יופיע קטלוג האופנה. בנובמבר הקרוב מתוכנן לצאת בפעם השניה קטלוג נשים אופנתי, שיכלול את כל המותגים הבינלאומיים של הרשת. לדברי יהודה אלבז, מנכ"ל "גלי": "ההחלטה לצאת בקטלוג נפרד לילדים היא על מנת להדגיש את היותנו מובילים בתחום נעלי הילדים בישראל. כאקט תדמיתי של החברה הוחלט כי מידי עונה נוציא מספר קטלוגים אופנתיים בנישות שונות". קטלוג הילדים החדש משלב בתוכו את שני האלמנטים: קטלוג תדמיתי וקטלוג מכירתי, על ידי הצעת מבצע מכירתי אטרקטיבי ביותר: זוג שני ב- 49.90 שקלים בקניית זוג נעליים או פריט ביגוד במחלקת ילדים. עוד מוסיף אלבז: "המבצע הנ"ל בא במטרה להקל על הורים, אשר צריכים לצייד את ילדיהם במספר זוגות נעליים לחורף. ברשת "גלי" מעוניינים בהקטנת ההוצאה הממוצעת".
|
 |
 |
 |
 |
|
|