 |
/images/archive/gallery/182/989.jpg קמפיין פועלים
סיון פרג  |
|
שרית חדד, עודד קטש ויאיר לפיד יעודדו את הקריאה בקרב ילדים |
|
בנק הפועלים יוצא במסע הסברה ציבורי לעידוד הקריאה בהשקעה של 10 מיליון שקלים |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 12/10/2004 13:41 |
|
|
|
|
 |
בנק הפועלים יוצא בקמפיין הסברה במטרה להסביר את חשיבות הקריאה בקרב ילדים ובני נוער, תחת הכותרת: "תקרא תצליח". הקמפיין, באמצעות גיתם/BBDO, יימשך כשלושה שבועות ויכלול תשדירי טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית, אינטרנט ושלטי חוצות. בסך הכל ישקיע הבנק בתכנית בשנה הקרובה סכום המוערך ב-10 מיליון שקלים.
קמפיין ההסברה נולד על רקע נתונים המצביעים, על ירידה של כ-40 אחוז בקריאת ספרים בקרב בני נוער. הקמפיין מבוסס על המסר, לפיו ניתן להגביר את ההכרה בחשיבות הקריאה באמצעות הקישור בינה לבין הצלחה בחיים. סרטוני הטלוויזיה מציגים סיטואציות בהן הכוכבים: שרית חדד, עודד קטש ויאיר לפיד, קוראים יחד עם ילדים קטעים נבחרים מתוך ספרי ילדים קלאסיים. בסיומה של כל סיטואציה מציגים כוכבי הקמפיין את התרומה של הקריאה בספרים לחייהם ולהצלחתם ומעודדים את ילדי ישראל לקרוא ספרים ולהצליח. שלושת הכוכבים נבחרו להובלת הקמפיין, בעקבות סדרת מחקרים וסקרים בקרב ילדים בגילאי בית ספר יסודי ובקרב הוריהם, שבדקו אילו דמויות נתפסות בעיניהם כמובילות ומצליחות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|