לאור העלייה בתקציבי הפרסום באינטרנט, החליטו באיגוד להקנות כלים מקצועיים בתחום המדיום האינטרנטי
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 10/10/2004 13:34
בעקבות העלייה בתקציבי הפרסום המופנים לאינטרנט, החליטה הנהלת "הבצפר" (בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל) לפתוח קורס השתלמות בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי. ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את ידיעותיהם בתחום המדיה האינטראקטיבית.
סמנכ"ל שיווק של הבצפר, ורד בטש אומרת: "ממחקרים שנעשו ע"י BDI מסתמנת עליה מרשימה של כ-45 אחוז בהיקף תקציבי הפרסום באינטרנט בהשוואה לשנים קודמות. על פי התחזיות, הכנסות הפרסום באינטרנט צפויות להגיע לכ- 32 מיליון דולר בשנה הקרובה".
עוד אומרת בטש כי "מצאנו שהצורך בהבנת המדיה האינטראקטיבית, היא חובה לצורך מיקסום התועלות. הבצפר מרים את הכפפה ללימוד שימוש מושכל בתחום ולהקניית כלים מקצועיים לעשות זאת באופן מקצועי ויעיל ככל שניתן".
בין הנושאים שיעלו במהלך ההשתלמות: סקירה היסטורית של האינטרנט ככלי שיווקי, מונחים מרכזיים בפרסום אינטראקטיבי, טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט ועוד.