 |
/images/archive/gallery/175/135.jpg הרכבת לנתב''ג
צילום: ברקאי וולפסון  |
|
סקר: 45% מהטסים לחו"ל ירצו לנסוע ברכבת לנתב"ג |
|
הסיבות: מהירות הגעה וללא פקקים, נוחות הגעה ומחיר. הרכבת החדשה לנתב"ג תחל לפעול ביום ראשון הקרוב |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 4/10/2004 11:22 |
|
|
|
|
 |
45% מהטסים לחו"ל ירצו לנסוע לנתב"ג ברכבת, ו-40% מהחוזרים מחו"ל ירצו לצאת מנתב"ג ברכבת - כך עולה מסקר שערך מכון הסקרים "שווקים פנורמה" לקראת השקתו של קו הרכבת לנתב"ג ביום ראשון הקרוב.
מהסקר עולה כי מרבית הנשאלים ציינו שלושה גורמים עיקריים לנסיעה ברכבת לנתב"ג: סיבה עיקרית - מהירות הגעה (ללא פקקים), סיבה משנית - נוחות הגעה וסיבה שלישית - שיקולי מחיר (זול יותר להגיע ברכבת). הנטייה להשתמש בקו הרכבת לנתב"ג, על-פי הסקר, מאפיינת את בני כל הגילאים, הן בעלי רכב פרטי והן חסרי רכב פרטי. כמו כן, הכוונה להשתמש בקו הרכבת לנתב"ג אופיינית הן לטיסות בענייני עבודה והן לטיסות תיור. קו הרכבת לנתב"ג הינו קו בינעירוני היוצא מנהריה-חיפה-ת"א-נתב"ג. הרכבת תפעיל כ- 64 רכבות ביממה אל שדה התעופה וממנו, כולל רכבות לילה (הרכבת הראשונה תצא מנהריה בשעה 2:02 ותגיע לנתב"ג ב- 03:40 לפנות בוקר). תחנת הרכבת ממוקמת בסמוך לטרמינל הנוסעים בנתב"ג 2000, כך תתאפשר גישה נוחה לנוסעים ברכבת ישירות אל הטרמינל החדש. עד לפתיחתו הרשמית של טרמינל 3 בנתב"ג יופעלו הסעות חינם מתחנת הרכבת אל הטרמינל הקיים כיום, בלוחות זמנים מתואמים לזמני יציאת והגעת הרכבות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|