 |
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו בישראל, יוצאת בקמפיין לדגמי SkyLine 206 , תת סדרה חדשה של פיג'ו 206, עם גג זכוכית פנורמי. הקמפיין, בהיקף כ-1.5 מיליון שקל, צולם והופק בישראל באמצעות משרד הפרסום יורו תל-אביב ויכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: "פיג'ו SkyLine 206 – תבחר את השמיים שלך". הסרטון מציג את נקודת מבטו של היושב בתוך הרכב, כאשר במהלך הסרטון יוצגו מוצגים נופים שונים כגון בניינים רבי קומות מפורסמים בתל אביב. יצוין כי הנופים שנבחרו מייצגים את הנוף הטיפוסי לצעירים - שהם קהל הלקוחות המרכזי של המכונית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|