ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין לפיג'ו SkyLine 206
הקמפיין, שהופק על-ידי יורו תל-אביב הוא לסדרת המכוניות עם גג הזכוכית הפנורמי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
12/9/2004 15:04
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו בישראל, יוצאת בקמפיין לדגמי SkyLine 206 , תת סדרה חדשה של פיג'ו 206, עם גג זכוכית פנורמי.
 
הקמפיין, בהיקף כ-1.5 מיליון שקל, צולם והופק בישראל באמצעות משרד הפרסום יורו תל-אביב ויכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: "פיג'ו SkyLine 206 – תבחר את השמיים שלך".
 
הסרטון מציג את נקודת מבטו של היושב בתוך הרכב, כאשר במהלך הסרטון יוצגו מוצגים נופים שונים כגון בניינים רבי קומות מפורסמים בתל אביב. יצוין כי הנופים שנבחרו מייצגים את הנוף הטיפוסי לצעירים - שהם קהל הלקוחות המרכזי של המכונית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...