ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שטראוס בקמפיין ל"אחלה"
הקמפיין, בהיקף כ-2 מיליון דולר, מציג את חוויית ניגוב החומוס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
12/9/2004 14:58
חברת שטראוס יוצאת בקמפיין תדמית חדש לסדרת סלטי "אחלה", בהיקף של כ- 2 מיליון דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG,יכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: "הטעם הישראלי זה אחלה".

לדברי מנהלת השיווק של שטראוס סלטים, נירית שמעון, "מהלך המיתוג המחודש של אחלה, שהתבצע לאחרונה, התבסס על טעם מנצח וחוויית אכילה. הקמפיין החדש, תומך במהלך ומציג את חוויית ניגוב החומוס הכל כך ישראלית".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...