ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גיתם BBDO השיק לוגו חדש
השינוי הוא בהתאם לשינוי שערכה רשת BBDO העולמית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
12/9/2004 14:48
משרד הפרסום גיתם BBDO השיק לוגו חדש. זאת בהתאם לשינוי שערכה רשת BBDO העולמית בלוגו החברה, בעקבותיו שונו הלוגואים של כל 291 סוכנויות הפרסום האזוריות ברחבי העולם.
 
לדברי מנכ"ל גיתם BBDO, מיכל המאירי,  "השינוי הגרפי מייצג את תפיסת העולם שלנו - הן בבחירת הצבע האדום, המסמל אנרגיה קריאטיבית, והן בצורת הכיתוב - טקסט מאונך - המבטא חשיבה ושאיפה תמידית כלפי מעלה, לערכים גבוהים של מצוינות ויצירתיות".
 
גיתם BBDO נמצא בבעלות בבעלות משותפת של BBDO, משה תאומים ומודי כידון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...