 |
יוניליוור ישראל שוקלת לייבא מיונז בעל 9% שומן, שיתחרה במיונס של אסם. זאת לאור ההצלחה המרשימה של מיונס, שהצליח לתפוס 53.8% מנתח שוק המיונז בקטגוריית הלייט (נתוני נילסן יולי – כספי), 3 חודשים בלבד מאז השקתו. מנתוני נילסן לחודש יולי עולה עוד כי יונילוור, המשווקת את מיונז תלמה, ירדה לנתח שוק העומד על 65%, לעומת 85% בחודש המקביל אשתקד. בסה"כ הצליחה אסם להגדיל את נתח השוק הכולל שלה בקטגוריית המיונז ל-27.4%. לדברי סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, "בשלב זה אנו עדיין עוקבים אחר ההשקה המרשימה של מיונס אסם, במטרה לאמוד את נכונות הצרכן הישראלי לקבלת ממרחים עם אחוזי שומן נמוכים. מאחר וגם ליוניליוור בעולם מוצרים עם אחוזי שומן דומים, בהחלט נשקול בחיוב הבאתם לשוק הישראלי בעתיד".
|
 |
 |
 |
 |
|
|