 |
"ניצחון בקרב הוא לאו דווקא ניצחון במלחמה", כך אומר ל-NRG משה גאון, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. זאת בעקבות המהלך של מק'אן-אריקסוןנגד הרשות השנייה בנוגע להגבלות על הפרסומות. "קיימת בעיה של חוסר בהירות וערפול בכל הנוגע לכללי עשה ואל תעשה וצריך ללבן את הנושא, אבל מלחמה משפטית יכולה לגרום לנזק", אומר גאון. לדבריו, ראוי היה שאורן פרנק (מנכ"ל מק'אן – מ.ז) יביא את הטענה שלו לדיון באיגוד חברות הפרסום לפני שיעתור לבג"צ. גם אייל חומסקי, מבעלי אדלר-חומסקי&ורשבסקי, לא מתכוון להצרף לעתירת מק'אן. "רמי שלמור (יו"ר איגוד חברות הפרסום – מ.ז), המתנגד למהלך, פנה אליי בנושא והבעתי תמיכה בעמדתו. אני לא חושב שעתירה לבג"צ היא הדרך ולכן אני לא מתכוון להצטרף אליה". מנכ"ל פוגל-לוין, רענן סעד, המשמש גם כיו"ר ועדת האתיקה של האיגוד, סבור אף הוא שהדרך הנכונה לא עוברת בין כותלי בית המשפט. "מה שצריך לעשות זה להקים פורום של איגוד הפרסומאים, איגוד המפרסמים והרשות השנייה כדי לדון בנושא. אני כיו"ר ועדת האתיקה מתכוון לקדם מהלך כזה, בתקווה שכולם יהיו שותפים לו". לדברי מנכ"ל האיגוד, יגאל בר-און, הנושא יידון בישיבת ההנהלה הבאה. "אני חושב שהרגולציה על פרסומות היום צריכה להיות זהה לרגולציה לגבי תוכן. אין הגיון שהצופה יראה סצינות מסוימות בתוכן ובאותה דקה יראה סצינות הרבה פחות פרובוקטיביות בפרסומות", אומר בראון, אך מוסיף כי זו החלטה שצריכה להתקבל במשותף ולא באופן עצמאי ובאמצעים משפטיים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|