ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אוליביה נכנסת לתחום רטבי הפסטה
משיקה בין היתר רוטב לספגטי לילדים; שואפת להגיע ל-20% מנתח שוק הרטבים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
24/8/2004 10:08
חברת אוליביה (בבעלות תנובה), המתמחה בשיווק רטבים וממרחי גורמה, נכנסת לתחום רטבי הפסטה.

החברה משיקה סדרת רטבי פסטה, בהשקעה של חצי מיליון שקל, הכוללת: רוטב עם עגבניות ועשבי תיבול, רוטב עגבניות פיקנטי עם פלפלים ורוטב לספגטי של ילדים.
 
לדברי מנכ"ל אוליביה, איריס פיין, "באמצעות הפיתוח החדש, רוטב לספגטי של ילדים,  נציע אלטרנטיבה לקטשופ של אסם והיינץ, עם יתרונות בולטים בתחום הערכים התזונתיים".
 
פיין הוסיפה כי בכוונת החברה להגיע לנתח שוק של 20% מקטגוריית רטבי הפסטה.
 
שוק הפסטה בישראל מוערך בכ- 15 מיליון שקל בשנה, כאשר בשנה החולפת נרשם גידול של כ-15 אחוז בקטגורייה.
 
השחקנים המרכזיים בשוק הם אסם עם 39%, ברילה שסטוביץ עם 22%, פריניר עם 19% ואחרים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...