 |
חברת אוליביה (בבעלות תנובה), המתמחה בשיווק רטבים וממרחי גורמה, נכנסת לתחום רטבי הפסטה.
החברה משיקה סדרת רטבי פסטה, בהשקעה של חצי מיליון שקל, הכוללת: רוטב עם עגבניות ועשבי תיבול, רוטב עגבניות פיקנטי עם פלפלים ורוטב לספגטי של ילדים. לדברי מנכ"ל אוליביה, איריס פיין, "באמצעות הפיתוח החדש, רוטב לספגטי של ילדים, נציע אלטרנטיבה לקטשופ של אסם והיינץ, עם יתרונות בולטים בתחום הערכים התזונתיים". פיין הוסיפה כי בכוונת החברה להגיע לנתח שוק של 20% מקטגוריית רטבי הפסטה. שוק הפסטה בישראל מוערך בכ- 15 מיליון שקל בשנה, כאשר בשנה החולפת נרשם גידול של כ-15 אחוז בקטגורייה. השחקנים המרכזיים בשוק הם אסם עם 39%, ברילה שסטוביץ עם 22%, פריניר עם 19% ואחרים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|