ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש למוצרי החשמל של פיליפס לגברים
במסגרת הקמפיין תתקיים תחרות לעיצוב השיער המקורי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
24/8/2004 10:32
אלקטרה סחר, יבואנית מוצרי פיליפס בישראל,  יוצאת בקמפיין לקידום קו מוצרי החשמל לגברים, הכולל מכונות גילוח ותספורת.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול הפצת קטלוג ופרסום באינטרנט, בהיקף 2 מיליון שקל.
 
מנהל המותג, מוטי פנאוסוב מסר כי "במסגרת הקמפיין תקיים החברה תחרות לעיצוב השיער המקורי,
באתר אינטרנט שהוקם במיוחד לצורך הקמפיין, באמצעות חברת האינטראקטיב Arc Interactive".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...