 |
מחלבת טרה עולה בקמפיין טלוויזיה חדש לסדרת מעדני החלב "ג'ננה", תחת הסיסמה: "מת משיעמום, קח ג'ננה של טרה". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר-כהן, ישודר בשעות הפריים-טיים בערוצים 2,10 ו-24, בהיקף מדווח של כ-600 אלף דולר. לדברי סמנכ"ל שיווק טרה, דני פלד, קמפיין הטלוויזיה של ג'ננה ממשיך את פעילות הקיץ של המותג בקרב בני הנוער וכל המשפחה. "במהלך הקיץ יצאה טרה בקמפיין גדול באינטרנט ובבתי הקולנוע בלבד, שהביא לחשיפה בפני למעלה מ-50 אלף בני נוער והסרטון החדש, ממשיך את האסטרטגייה הפרסומית של החברה", אומר פלד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|