ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
ביסקוויטים חדשים בטעמי חמאה, קפוצ'ינו ופירות
אסם משיקה ביסקוויטים חדשים ב-3 טעמים : חמאה, קפוצ'ינו ופירות, בהשקעה של 2 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
26/7/2004 8:57
אסם משיקה ביסקוויטים חדשים ב-3 טעמים : חמאה, קפוצ'ינו ופירות, בהשקעה של 2 מיליון שקל. אסם מובילה את שוק הביסקוויטים בישראל, עם נתח שוק של מעל 40% משוק הביסקוויטים.
 
"פתי בר", מותג הביסקוויטים של אסם, הפך לשם גנרי לביסקוויט בשוק הישראלי. לדברי סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, "לאור ההצלחה רבת השנים של ביסקוויטים'פתי בר', החלטנו לקחת את קטגוריית הביסקוויטים צעד קדימה, עם השקת 3 טעמים חדשים של ביסקוויטים בעלי מרקם של עוגיות פריכות ובגודל המתאים לאכילה לצד משקה חם. אנו מאמינים כי גם הביסקוויטים הללו יזכו לשיעור אהדה גבוה בקרב צרכנים". המחיר: 5.90 שקלים לאריזה בת 240 גרם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...