 |
אסם משיקה ביסקוויטים חדשים ב-3 טעמים : חמאה, קפוצ'ינו ופירות, בהשקעה של 2 מיליון שקל. אסם מובילה את שוק הביסקוויטים בישראל, עם נתח שוק של מעל 40% משוק הביסקוויטים. "פתי בר", מותג הביסקוויטים של אסם, הפך לשם גנרי לביסקוויט בשוק הישראלי. לדברי סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, "לאור ההצלחה רבת השנים של ביסקוויטים'פתי בר', החלטנו לקחת את קטגוריית הביסקוויטים צעד קדימה, עם השקת 3 טעמים חדשים של ביסקוויטים בעלי מרקם של עוגיות פריכות ובגודל המתאים לאכילה לצד משקה חם. אנו מאמינים כי גם הביסקוויטים הללו יזכו לשיעור אהדה גבוה בקרב צרכנים". המחיר: 5.90 שקלים לאריזה בת 240 גרם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|