ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
רשת בורגראנץ' משיקה המבורגר בטעם אנטי פסטי
בורגראנץ' יוצאת במבצע קיץ, במסגרתו כל מי שיקנה ארוחה ישתתף בהגרלות מכוניות וחופשות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
26/7/2004 8:53
רשת בורגראנץ' יוצאת במבצע קיץ שבמסגרתו כל מי שיקנה ארוחה ישתתף בהגרלות מכוניות וחופשות, שיתקיימו בכל 10 ימים. במסגרת המבצע תשיק הרשת גם מוצר חדש - "ראנץ' איטלקי" בניחוח אנטי פסטי, הכולל לחמניה עם המבורגר בתוספת פלפל אדום וירוק קלויים ושום.
 
לדברי סמנכ"ל השיווק, חגית קמין, "הראנץ' הספרדי הוא מוצר אהוב עם רמת מכר גבוהה, והשקת הראנץ' האיטלקי הוא נדבך באסטרטגיה של בורגראנץ' להרחבת מגוון המוצרים ולשדרוג תחום המזון המהיר". בנוסף , לרגל הקיץ ייארזו ארוחות הילדים בקופסה בצורת מכונית הפרס, ויצורפו להן מתנות של גארפילד ואפשרות בחירת המשקה החדש של פריגת - "פאנץ'" ב-3 טעמים : תפוזים, ענבים ותפוחים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...