 |
בשורה חדשה לכל המעונינים לקנות רכב חדש: בנק לאומי וחברת ההשכרה "הרץ" מציעים מבצע חדש - "הכל כלול". לאומי והרץ השיקו היום תוכנית משותפת חדשה: "אוטו חדש – כל אחד יכול" בשיטת "הכל כלול". התוכנית מאפשרת ללקוחות פרטיים, רכישת רכב חדש, כאשר הכל כלול: מימון לרכישה ותפעול מלא של הרכב – בשירות "עד הבית". לקוחות כל הבנקים יוכלו לרכוש רכב פרטי מכל סוג, לפי בחירתם, ישירות מחברת הרץ, ולשלם במזומן 15%- 50%, בהתאם ליכולתם, היתרה תיפרס ל-60 תשלומים (5 שנים) חודשיים, בריבית שנתית של פריים + 1%. התוכנית מעניקה ללקוח: מימון העסקה, כולל רכישת הרכב והטיפול השוטף ברכב, תשלום אגרות, תפעול מלא של הרכב. כמו כן, הטיפולים השוטפים הכוללים: תשלום אגרות רישוי, תיקונים מכניים, שירות נהגים מבית הלקוח ורכב חלופי - ללא תוספת תשלום. בנוסף לכך, תינתן ללקוח האופציה לשדרג את הרכב לרכב חדש בכל נקודת זמן. סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח אסטרטגי בלאומי, יונה פוגל, אמר כי התוכנית החדשה פותחת לאנשים פרטיים אפשרות רכישת רכב בתשלומים גמישים מותאמים לכל כיס. שיתוף הפעולה בין לאומי והרץ יוצר אפשרות לרכוש רכב בשיטת ליסינג משופרת. פוגל הסביר כי צרכן שמעוניין לרכוש כלי רכב נתקל בשלוש בעיות עוד לפני הקנייה. הראשונה הוא צריך לבחור בסוג כלי הרכב אותו הוא רוצה לרכוש, וב"הכל כלול", ניתן לבחור בכל סוגי כלי הרכב. הבעיה השנייה כרוכה בשאלה מה עושים עם הרכב הישן. גם פה נמצא הפתרון - ניתן לבצע עסקת טרייד אין עם חברת הרץ, כאשר מחיר הרכב הישן נקבע על פי מחיר המחירון. הבעיה השלישית היא מגבלת התשלום - "כיום נדרשים הצרכנים לשלם סכום גדול מאוד בבת אחת", מסביר פוגל ומוסיף "בשיטה זו הצרכן יידרש לשלם רק 15% ממחיר הרכב ולשלם בהמשך בתשלומים, כאשר הוא יודע בדיוק כמה הוא משקיע מידי חודש לתפעול הרכב". מנכ"ל הרץ, דני פלטי, אמר כי אין לו ספק שהלקוח יהנה מפתרון המגלם בתוכו ערכים מוספים בהיבטים של מימון, שירות ונוחות – לאורך זמן. כמו כן, מאמין פלטי כי עד סוף שנת 2005 – יצליחו לשווק כ-3 אלפים רכבים בשיטה זו. הרכב יגיע לבית הלקוח לאחר שהרץ יבצעו את ההזמנה אצל היבואן, המחירים כוללים את מחיר הרכב עם האבזור הרגיל, כאשר ניתן בעת הזמנת הרכב, להוסיף את התוספות הרצויות, ובהתאם לכך, המחיר החודשי יקבע. כמו כן, בעלות הרכב תהיה על שם חברת הרץ יום אחד בלבד ולאחר מכן תעבור על שם הלקוח. ולכן, ברשיון הרכב ייכתב "יד שניה", אך מהרץ מסרו כי בעת הקניה יינתן מסמך המורה כי הרכב נקנה ב- 0 ק"מ. לאומי והרץ יחלו לשווק ממחר את התוכנית החדשה בפרסום חוצות וקמפיין פרסומי ברדיו ובטלוויזיה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|