ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רוני קוברובסקי: "מותג מצליח צריך בולטות והשפעה"
מנכ"ל קוקה קוקה ישראל אמר היום עוד כי החברה שברה את שיא המכירות שלה בארץ בחציון הראשון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
21/7/2004 14:06
"הצלחה של מותג בנוייה סביב שלושה עוגנים: קשר אמיץ עם העובדים, הקמעונאים והצרכנים, כאשר צריך להיות הוגן ולפעול כל הזמן כדי להשיג נאמנות", כך אומר היום מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים, רוני קוברובסקי, במסגרת כנס שיווק ופרסום שערך העיתון גלובס.  זאת בתגובה לכך שהמותג קוקה קולה ישראל, נבחר למותג המוביל בדירוג המותגים של גלובס.
 
קוברובסקי הוסיף עוד כי כדי להגיע לנאמנות מצד הצרכנים, צריך להבין את עולם התוכן שלהם. "אם אין לך במה, צריך להקים אחת כזו - כמו שאנחנו עשינו עם כפר המוסיקה בניצנים", אומר קוברובסקי.

לדבריו, "בעבר היתה מספיקה נוכחות של מותג, אלא שכיום, צריך בולטות והשפעה - גם בפרסום בטלוויזיה, אך גם בפעילות מחוץ לבית".
 
קוברובסקי, ציין עוד כי קוקה קולה ישראל הצליחה לשבור במחצית הראשונה של 2004 את שיא המכירות שלה בישראל. "במחצית הראשונה של השנה החולפת מכרנו 6% יותר מאשר מכרנו בשיא הקודם".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...