 |
רשת משקפי השמש אירוקה, יוצאת בקמפיין טלוויזיה לקראת מבצעי הקיץ. הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן. הסרטון יכלול קטעים מסרטון הפרסומת הראשון בכיכובה של סנדי בר. מנתוני החברה עולה כי מדי שנה נמכרים כמיליון זוגות משקפי שמש המוערכים בכ- 300 מיליון שקל. אירוקה מחזיקה בשליש מנתח השוק בישראל, עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקלים בשנה. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום לחודש מאי השקיעה הרשת בשנת 2004, 1.574 מיליון דולר בפרסום (מחיר מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).
|
 |
 |
 |
 |
|
|