ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אירוקה בקמפיין למבצעי הקיץ
החברה מחזיקה בשליש מנתח שוק משקפי השמש בארץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/7/2004 13:23
רשת משקפי השמש אירוקה, יוצאת בקמפיין טלוויזיה לקראת מבצעי הקיץ.
 
הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן. הסרטון יכלול קטעים מסרטון הפרסומת הראשון בכיכובה של סנדי בר.
 
מנתוני החברה עולה כי מדי שנה נמכרים כמיליון זוגות משקפי שמש המוערכים בכ-  300 מיליון שקל. אירוקה מחזיקה בשליש מנתח השוק בישראל, עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקלים בשנה.
 
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום לחודש מאי השקיעה הרשת בשנת 2004, 1.574 מיליון דולר בפרסום (מחיר מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...