ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שארפ בקמפיין לטלוויזיות LCD
הקמפיין יכלול סרטונים לאורך השנה בכ-3 מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/7/2004 13:41
חברת ראלקו סוכנויות, יבואנית ומשווקת מוצרי SHARP בארץ , יוצאת בקמפיין פרסום לסדרת הטלוויזיות SHARP AQUOS בטכנולוגיית ה-LCD.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם, בהיקף מדווח של כ-3 מיליון דולר, יכלול מספר סרטונים שישודרו לאורך השנה, תחת הסיסמה: "LCD זה שארפ".
 
מהחברה נמסר כי "מטרת הקמפיין היא להניע את המהפכה בתחום מוצרי הצריכה ואת המעבר מטלוויזיות ה- CRT לטלוויזיות ה- LCD".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...