ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קוקה קולה בקמפיין לכפר המוסיקה
סרטון טלוויזיה ופעילות קד"מ ב-8 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/7/2004 13:13
חברת קוקה קולה יוצאת בקמפיין פרסום לקראת כפר המוסיקה 2004. עלות הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף, מוערכת בשמונה מיליון שקלים.
 
הקמפיין יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות קד"מ – במסגרתה יקבלו כמיליון בתי אב את קטלוג ההופעות שיערכו בכפר.
 
כפר המוסיקה, שיתקיים בשבועיים הראשונים של אוגוסט בניצנים, יכלול הופעות של אמנים מובילים וכן את שלב הגמר של התוכנית "כוכב נולד" שתועבר בשידור חי בערוץ 2. בכפר צפויים לבקר כ-100 אלף איש.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...