 |
חברת קוקה קולה יוצאת בקמפיין פרסום לקראת כפר המוסיקה 2004. עלות הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף, מוערכת בשמונה מיליון שקלים. הקמפיין יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות קד"מ – במסגרתה יקבלו כמיליון בתי אב את קטלוג ההופעות שיערכו בכפר. כפר המוסיקה, שיתקיים בשבועיים הראשונים של אוגוסט בניצנים, יכלול הופעות של אמנים מובילים וכן את שלב הגמר של התוכנית "כוכב נולד" שתועבר בשידור חי בערוץ 2. בכפר צפויים לבקר כ-100 אלף איש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|