ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גל"צ במסע פרסום
מטרת הקמפיין להשאיר בתחנה את המאזינים שנדדו מהתחנות האחרות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
בועז גריילסמר
4/7/2004 8:40
בתקופה הקרובה יעלה לאוויר קמפיין פרסומי של גלי-צה"ל תחת הסלוגן "גלי-צה"ל, ככה עושים רדיו". הקמפיין יעלה בגל"צ ובגלגל"צ ובעיתונים. מאוחר יותר, כך מקווים בגל"צ, יתפשט הקמפיין גם לערוץ 2 במסגרת זמן קהילה (פרסומות ללא תשלום, כשירות לציבור מטעם זכייניות הערוץ).
 
יוזם הקמפיין החדש הוא מפקד גלי-צה"ל,אבי בניהו, שהחל לקדם את הנושא לפני כשלושה חודשים. בניהו הגיע למסקנה כי התחנה נמצאת בתקופה של האזנת שיא, בשל סגירת ערוץ 7 וירידת אחוזי ההאזנה של רשת ב', וכי קמפיין פרסומי ישאיר בתחנה את המאזינים החדשים ויחזק את נתוני ההאזנה הקבועים לגל"צ.  מטרה נוספת היא להפנות מאזינים שמקשיבים לתחנה בבוקר לשידורים בשאר שעות היום.
 
הפרסומאי צבי (שישקו) פרידמן, ממקימי "קשר בראל", גויס בהתנדבות לטובת הכנת הקמפיין.
 
במסגרת הקמפיין יוכנו אותות מעבר עם הסלוגן החדש, וכשמונה ג' ינגלים של כוכבי התחנה שיסתיימו בסיסמה החדשה. הסלוגן החדש יצטרך לסלוגנים הותיקים "גלי-צה"ל, מדברים מהשטח", " גלי-צה"ל, כל הזמן" ו"גלי-צה"ל, הבית של החיילים".
 
בסוף השבוע אמר בניהו כי "מדובר בקמפיין תחזוקה שמטרתו לנצל את ההאזנה הענקית לגליצה"ל, על מנת לשמר את המאזינים החדשים ולחשוף בפניהם תחומים שאינם מכירים. מטרה נוספת של הקמפיין היא לטפוח על שכמם של אנשי התחנה, שעושים את עבודתם בתנאים קשים ובשכר נמוך יותר מהמקובל במקומות אחרים ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...