ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טרה בקמפיין ליוגורט דיאט
רמה מסינגר תוביל את הקמפיין בהיקך של 600 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/7/2004 9:06
מחלבת טרה יוצאת בקמפיין חדש ליוגורט טרה דיאט 0 אחוז שומן, בהשקעה של כ-600 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, יימשך כשלושה שבועות ויכלול סרטוני טלוויזיה ומודעות בעיתונים, תחת הסיסמה: "כל כך טעים שאף אחד לא מאמין שזה דיאט".

את הסרטון מובילה השחקנית רמה מסינגר, המגלמת לקוחה הנקלעת לסיטואציה מיוחדת בסופר המקומי.
 
לדברי סמנכ"ל שיווק טרה, דני פלד,  "החברה בחרה להתמקד בקמפיין  דווקא בבמוצרי הדיאט, כיוון שבמבחני טעימה שנערכו הם נמצאו  עדיפים על המוצרים המקבילים של המתחרים"
 
יצויין כי לאחרונה כונסו מוצרי היוגורט של טרה תחת מותג "יוגורטרה", הכולל יוגורטים בעלי 3 אחוז ו-0 אחוז שומן, וכן את משקאות היוגורט הדיאטטיים, המככבים אף הם בפרסומת.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...