/images/archive/gallery/112/088.jpgמנכ''ל בנק המזרחי, אלי יונס.
צילום: אלי דסה
אלי יונס מחפש את מקבלי המשכורות הגבוהות
בנק המזרחי יוצא בקמפיין חדש בהשקעה של מיליון וחצי דולר ללכידת לקוחות מועדפים
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 22/6/2004 13:02
בנק המזרחי יוצא בקמפיין חדש בהשקעה של 1.5 מיליון דולר ובאמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT.
הקמפיין כולל סרט טלוויזיה, חסויות בערוץ 1, מודעות, שילוט חוצות ורדיו. סרטון הטלוויזיה מציג סיטואציות מהחיים של פרידות שמחות תחת הסלוגן: "זה הזמן להצטרף ללקוחות המועדפים של בנק המזרחי ולהיפרד בשמחה גם מהריבית על האוברדראפט".
מנכ"ל בנק המזרחי, אלי יונס, ציין כי המבצע החדש הוא הראשון בסדרה של פעילויות שמטרתן להגדיל משמעותית את היקף לקוחות הבנק מקרב מקבלי המשכורות הגבוהות.
הסרטון מלווה בשיר, TIME TO SAY GOODBYE בעיבוד חדש. חברת ההפקה של הקמפיין היא פרדיסו והבמאי - אוהב פלנץ.