ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אלי יונס מחפש את מקבלי המשכורות הגבוהות
בנק המזרחי יוצא בקמפיין חדש בהשקעה של מיליון וחצי דולר ללכידת לקוחות מועדפים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
22/6/2004 13:02
בנק המזרחי יוצא בקמפיין חדש בהשקעה של 1.5 מיליון דולר ובאמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT.
 
הקמפיין כולל סרט טלוויזיה, חסויות בערוץ 1,  מודעות, שילוט חוצות ורדיו. סרטון הטלוויזיה מציג סיטואציות מהחיים של פרידות שמחות תחת הסלוגן: "זה הזמן להצטרף ללקוחות המועדפים של בנק המזרחי ולהיפרד בשמחה גם מהריבית על האוברדראפט".
 
מנכ"ל בנק המזרחי, אלי יונס, ציין כי המבצע החדש הוא הראשון בסדרה של פעילויות שמטרתן להגדיל משמעותית את היקף לקוחות הבנק מקרב מקבלי המשכורות הגבוהות.
 
הסרטון מלווה בשיר, TIME TO SAY GOODBYE בעיבוד חדש. חברת ההפקה של הקמפיין היא פרדיסו והבמאי - אוהב פלנץ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...