ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"אדיר סחר" תמכור שוקו למבוגרים
משיקה את המותג הדני "קוקיו" בבקבוקי רטרו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
22/6/2004 13:18
חברת אדיר ר.י. סחר משיקה את Cocio, מותג משקה קקאו בטעם שוקולד המיוצר בדנמרק.
 
המשקה משווק כיום באירופה ובארה"ב, כאשר בישראל מדובר בפתיחת קטגוריית פרימיום חדשה. עד היום קהל היעד של משקאות השוקו הוגדר לילדים והמותג הדני יפנה לקהל מטרה בגילאי 34-18, בעלי מודעות גבוהה לאופנה וטרנדים.
 
יניב דיין, מנכ"ל החברה: "ההחלטה לייבא את מותג Cocio התגבשה מכיוון שזיהינו את הדרישה בשוק למוצר קקאו איכותי, פחות מתוק ובעל אריזה יוקרתית מהקהל הבוגר יותר. אנו מאמינים במוצר ובטוחים כי יש מקום לשחקן נוסף איכותי הפונה לקהל בוגר יותר. המותג יוצר, למעשה, קטגוריית פרימיום חדשה של מותג הפונה לקהל בוגר המחפש משקה קקאו איכותי ולכן, הוא נמצא מעל השוק ואינו מתחרה ישיר של ענקיות החלב שטראוס ותנובה".
 
המשקה ישווק בבקבוקי זכוכית בעלי מיצוב גבוה בסגנון שנות החמישים כאשר הצבע הצהוב מוביל את המוצר. המותג הנוסף של החברה הינו משקה הקפה הקר, מאסטר קפה, בעל נתח שוק של כ-70 אחוז בשוק הקפה הקר בפחיות.
 
שוק השוקו באירופה מחולק ל-80 אחוז שוקו רגיל ו-20 אחוז שוקו פרימיום. החברה מדווחת שמתוך שוק הפרימיום, המותג הדני תופס נתח שוק של 75 אחוז באירופה. נתונים נוספים של החברה מצביעים על כך ששוק משקאות החלב עומד על כ-280 מיליון שקל בשנה.
 
בישראל הצריכה הגבוהה ביותר בעולם בתחום משקאות החלב - 10 ליטר לנפש. משקאות השוקו, במרבית שווקי העולם, מהווים פחות מ-5 אחוז משוק החלב ובישראל מתקרבים ל-20 אחוז מהקטגוריה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...