ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
עכשיו אפשר גם לראות- את נציג מרכז הלקוחות
המנויים על שירותי הדור השלישי יכולים לקבל שירות במוקד השירות של סלקום גם באמצעות שיחת וידאו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
22/6/2004 12:45
במוקדי שירות הלקוחות של סלקום יאלצו העובדים החל מהיום להיראות פוטוגניים. לקוחות סלקום, המנויים על שירותי הדור השלישי ומשתמשים במכשיר מדגם סוני-אריקסון Z1010 , יכולים מהיום לקבל שירות במוקד השירות של סלקום גם באמצעות שיחת וידאו. 
 
נציג הלקוחות מחזיק מכשיר סלולרי בעל יכולות שיחת ווידאו וכך מתאפשר לנציג וללקוח לקיים שיחה שבה הלקוח גם את הנציג. עם הפנייה למוקד האינטרנט, הלקוח ישאל אם הוא מעוניין בקיום שיחת וידאו לצורך מתן השירות. במידה והלקוח מעוניין לקבל מענה שירותי באמצעות שיחת וידאו, נציג מוקד האינטרנט של סלקום יעבור לשיחת וידאו כמענה לשירות ויענה על כל שאלות הלקוח באמצעות שיחת וידאו.
 
ירון הורוביץ, סמנכ"ל שירות לקוחות בסלקום, מסר: "בימים אלו הכנסנו את יכולות שירותי הדור השלישי של סלקום גם למוקד השירות הטלפוני. שירות זה, מעמיד את סלקום בשורה הראשונה במתן שירות ייחודי ומוכוון לקוח ומהווה קפיצת מדרגה ומהפיכה תפיסתית במתן השירות".
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...