 |
חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה בימים אלה סדרה חדשה של חיתולים חד פעמיים - "פמפרס סאנרייז", בעלי מגני ירכיים כפולים וקרם הגנה, למניעת דליפות נוזלים וגירויי עור. בהשקת החיתולים תשקיע החברה כ-2 מיליון שקל. "הסדרה החדשה נועדה לאפשר לתינוק לישון שנת לילה שלווה יותר - שעל-פי מחקרים רבים של רופאים ופסיכולוגים התפתחותיים בארץ ובעולם, מסייעת להתפתחות טובה יותר של התינוק", אומר דניאל שבתאי, מנהל השיווק של פמפרס בישראל. "לשם כך, הוכפלו'מגני הירכיים' והורחבו מדבקות הסגירה כדי למנוע דליפת נוזלים. בנוסף, פמפרס סאנרייז מצוידים בקרם הגנה, שתפקידו לשמור על עור התינוק מפני גירויים". שוק החיתולים החד-פעמיים בישראל מגלגל 500 מיליון שקל בשנה. בחצי השנה האחרונה, הגדיל מותג פמפרס את נתח השוק שלו במעל 6%, ל-29.4%, בין היתר, בעקבות השקת אריזות הג'מבו, המכילות עד 15 חיתולים נוספים והמהוות, כעת, כ-60% מכלל מכירות המותג. בשוק מתחרים גם האגיס "פרידום", המחזיק בנתח של 33.4%, טיטולים "פרימיום"- 18.6%, האגיס "סופרים"- 8.3%, ואחרים - 10.3%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|