ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מתחרה חדש בתחום החיתולים: "פמפרס סאנרייז"
שוק החיתולים החד-פעמיים מגלגל 500 מיליון שקל בשנה. "פמפרס" מחזיק 25% מהשוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
20/6/2004 9:15
חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה בימים אלה סדרה חדשה של חיתולים חד פעמיים - "פמפרס סאנרייז", בעלי מגני ירכיים כפולים וקרם הגנה, למניעת דליפות נוזלים וגירויי עור. בהשקת החיתולים תשקיע החברה כ-2 מיליון שקל.
 
"הסדרה החדשה נועדה לאפשר לתינוק לישון שנת לילה שלווה יותר - שעל-פי מחקרים רבים של רופאים ופסיכולוגים התפתחותיים בארץ ובעולם, מסייעת להתפתחות טובה יותר של התינוק", אומר דניאל שבתאי, מנהל השיווק של פמפרס בישראל.
 
"לשם כך, הוכפלו'מגני הירכיים' והורחבו מדבקות הסגירה כדי למנוע דליפת נוזלים. בנוסף, פמפרס סאנרייז מצוידים בקרם הגנה, שתפקידו לשמור על עור התינוק מפני גירויים". שוק החיתולים החד-פעמיים בישראל מגלגל 500 מיליון שקל בשנה.
 
בחצי השנה האחרונה, הגדיל מותג פמפרס את נתח השוק שלו במעל 6%, ל-29.4%, בין היתר, בעקבות השקת אריזות הג'מבו, המכילות עד 15 חיתולים נוספים והמהוות, כעת, כ-60% מכלל מכירות המותג. בשוק מתחרים גם האגיס "פרידום", המחזיק בנתח של 33.4%, טיטולים "פרימיום"- 18.6%, האגיס "סופרים"- 8.3%, ואחרים - 10.3%.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...