ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הומגליל מעצבת מחדש ומרחיבה את סדרת 'ד"ר ינשוף' ההומיאופטית
לרגל ההשקה המחודשת, מציעה הומגליל מבצע: קניית "גליכול בייבי" מקבלים קופון של 10 שקלים לרכישת "גליגם בייבי"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
20/6/2004 9:15
חברת הומגליל מעבדות הומיאופטיות השקיעה כ-750 אלף שקל בהרחבת סדרת הסירופים ההומיאופטיים לתינוקות וילדים "ד"ר ינשוף" ובמיתוגה מחדש.
 
תהליך המיתוג מחדש כלל עיצוב מחודש של האריזה והלוגו, תוך עיצוב מחדש של דמותו של ד"ר ינשוף, כדמות רפואית ואבהית. משה שמטוב, מייסד הומגליל, מוסיף כי בתקופה הקרובה יתווספו 3 מוצרים חדשים וייחודיים לסדרת ד"ר ינשוף, שפותחה עלידי מומחי ההומיאפטיה של חברת דוליסוס הצרפתית והומגליל.
 
עוד מסר שמטוב, כי לאור הצלחת פרויקט "התינוק ה-100 אלף של ד"ר ינשוף", יוצאת החברה בפרויקט נוסף, של התינוק ה-200 אלף, במסגרתו ישלחו הלקוחות אריזות ריקות של מוצרי הסדרה, וישתתפו בהגרלות פרסים.
 
לרגל ההשקה המחודשת, מציעה הומגליל מבצע קופון: בקניית "גליכול בייבי" מקבלים קופון של 10 שקלים לרכישת "גליגם בייבי", למימוש בכל רחבי הארץ עד סוף יולי. מוצרי "ד"ר ינשוף" משווקים ברשתות הפארם ובבתי-מרקחת. מחיר לצרכן: 58-37 שקל. כמו כן, נמכרים כל מוצרי החברה בבית מרקחת "הגליל" בבן-יהודה 80 בתל-אביב, בנקודת המכירה בקיסריה, ובאמצעות הקו הירוק: 1-800-301-601.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...