ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ליאון רוזנברג ומיקי גבע בקמפיין ל"פרופסיה"
MSD מבקשת להעלות את המודעות לטיפול תרופתי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
17/6/2004 8:31
חברת התרופות MSD, יצרנית "פרופסיה", תכשיר לטיפול בהתקרחות, יוצאת בקמפיין חדש בכיכובם של ליאון רוזנברג ומיקי גבע. כל אחד מהשניים ישתכר בין 2,000 ל-3,000 דולר על הקמפיין.

סיסמת הקמפיין "עם כל הכבוד לסבתא... יש רק תרופה אחת" והוא יתמקד בהבדל שבין הטיפול בתרופות סבתא לנשירת שיער לבין הטיפול בתרופת מרשם. מסע הפרסום כולל מודעות המציגות את תרופות הסבתא ותשדירי רדיו, בהם ממלא גבע את תפקיד הסבתא בדיאלוג עם רוזנברג. הקמפיין הוא באמצעות משרד הפרסום
ראובני פרידן IPG.

הקמפיין פונה, לדברי החברה, ל-450 אלף מתקרחים בישראל. במקביל תשיק מחדש MSD את אתר האינטרנט "קרחת" -
www.karachat.co.il. שיעור ההתקרחות בישראל מגיע לכ-40 אחוז מאוכלוסיית הגברים בין הגילאים 18-45. בחברה מקווים, כי הקמפיין יבסס את ההכרה באפשרות לטפל רפואית בהתקרחות באורח יעיל.

 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...