 |
חברת התרופות MSD, יצרנית "פרופסיה", תכשיר לטיפול בהתקרחות, יוצאת בקמפיין חדש בכיכובם של ליאון רוזנברג ומיקי גבע. כל אחד מהשניים ישתכר בין 2,000 ל-3,000 דולר על הקמפיין.
סיסמת הקמפיין "עם כל הכבוד לסבתא... יש רק תרופה אחת" והוא יתמקד בהבדל שבין הטיפול בתרופות סבתא לנשירת שיער לבין הטיפול בתרופת מרשם. מסע הפרסום כולל מודעות המציגות את תרופות הסבתא ותשדירי רדיו, בהם ממלא גבע את תפקיד הסבתא בדיאלוג עם רוזנברג. הקמפיין הוא באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
הקמפיין פונה, לדברי החברה, ל-450 אלף מתקרחים בישראל. במקביל תשיק מחדש MSD את אתר האינטרנט "קרחת" - www.karachat.co.il. שיעור ההתקרחות בישראל מגיע לכ-40 אחוז מאוכלוסיית הגברים בין הגילאים 18-45. בחברה מקווים, כי הקמפיין יבסס את ההכרה באפשרות לטפל רפואית בהתקרחות באורח יעיל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|